sobota, 12 lutego 2011

kocham, kocham i nie kocham ;)

Tydzień siedzenia w domu z chorym dzieckiem całkowicie mnie rozleniwił
troche podłubałam przy kartkach, troche posprzatałam, a czas uleciał jakby to była chwila
przynajmniej w temacie bajek jestem na czasie, tego nigdy za wiele ;)

pare karteczek



i nawet dwie prace digi
pierwsza na wyzwanie na forum Polki Scrapują

 Kimla Designs - Love Journal, freebie Live, laugh, love by Createwings Designs, Cinzial Date brushes, czcionka Earwig factory, zdjęcie własne

Praca na wyzwanie mapkowe na forum DSPL - serdecznie zapraszam :)
template Roadside Designs
freebie LaurieAnnHGD_KitchenWindow
freebie LoveWordArt-SuddenlyArtisticFreebie recolored
free WA by Marcee Duggar
alfabet Beyond Sky i Gill Sans
zdjęcia nasze własne ;)


1 komentarz:

  1. Ewcia jestes wielka i w digi i w realu ;)
    Baaaaardzo podoba mi sie prostota i wymowa Twoich real karteczek!!!

    I wiesz, jak zobaczylam Kasi wyzwanie u Scrapujacych Polek to pomyslalam o morzu w taki sam sposob jak Ty, oh...
    Ja marze, aby juz tam byc i nigdy nie wyjezdzac ;)

    Obie prace sa genialne, jak zawsze!

    Ewcia, napisz mi kiedy Ty mozesz byc na gg, mam pare pytan kochana :D

    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń