wtorek, 15 lutego 2011

This will be a girl ? - Wyzwanie scrapliftu na forum DSPL

Tytuł mojej pracy jest troszke odbiegający od rzeczywistości
nie jestem w ciąży :)
ale praca bez zdjęcia nasuwa dla mnie tylko jeden temat - coś się dopiero wydarzy, lub juz się wydarzyło
nie lubie smutnych prac, dlatego wolałam tytuł czy to będzie dziewczynka, niż to była dziewczynka
brzmi całkiem inaczej prawda ?

Jest to scraplift genialnej pracy naszej artystki Anetki, która można zobaczyć w galerii DST
Praca na wyzwanie scrapliftu na forum DSPL


w pracy użyłam zestawu SussieM Designs - My Baby Girl

2 komentarze:

  1. Ewuniu Twoje kartki są przecudowne!!! Jestem zauroczona :D szkoda że mi jednej na Walentynki nie wysłałaś hihihiihi :D No cóż jakoś przeboleję ;)

    Ale za to zapraszam na blog po odbiór internetowego wyróżnienia

    buziole Kochana
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś no wiesz nie pomyślałam o tej kartce, ale świnia jestem :D
    obiecuje sie poprawić ;)
    i biegnę do Ciebie !

    OdpowiedzUsuń