środa, 23 lutego 2011

Nagroda i candy

U Filki znalazłam dziś candy papierowe
rzadko uczęstnicze w candy, to chyba przez brak czasu na latanie po blogach
ale tego candy szkoda przegapić - do wygrania najnowsza kolekcja 24 papierów z Wycinanki !
ja staję w kolejce :))


A od Marci vel Martencja Designs naszej cudnej projektantki dostałam wyróżnienie
wiecie za co ?
za pyszne ogórki :D



Powinnam tu wymienić 7 rzeczy o mnie, ale ja nie moge się zdecydować :D
później uzupełnie

OK, 7 zdań na mój temat

1. Uwielbiam nie mieć czasu, to chyba u mnie normalne, że zawsze mi go brakuje, że biorę na siebie więcej niż mogę i wiecznie jestem w biegu – ja to naprawde lubie ! co gorzej nie cierpię gdy nic się nie dzieje, gdy wieje nudą i bezczynnością, wcale wtedy nie odpoczywam ;)


2. Kuchnia to moje królestwo – uwielbiam gotować, uwielbiam piec – pieczenie prawdziwego chleba na zakwasie to moja największa pasja

3. Jestem uparta i jak tylko chcę coś osiągnąć to wiem, że mi się uda

4. Uwielbiam kombinować na głowie – miałam już włosy króciutkie na zapałkę i długie no prawie do pasa ;) kolory chyba tez miałam wszystkie blond, rude, czarne, czerwone…aktualnie lekki brąz i włosy za ucho, pewnie nie na długo, bo marzę o krótkich w kolorze ostrej rudości

5. Jestem na wiecznej diecie – wiecznie za gruba :D od sześciu lat stale jem wg Montignaca od trzech lat ćwiczę jogę

6. Kocham leżeć na słońcu, szczególnie na plaży, ale od biedy wystarcza mi kocyk w moim ogródku

7. I uwaga NEWS ! w sobote wyrwałam pierwszego siwego włosa !!!

a nagrodę przekazuję dalej do

a.grey z bloga Spiżarnia - za fantastyczne wypieki i świetna osobowość :)
Polci z bloga Around the kitchen table - za świetne przepisy i uruchomienie Piekarni po godzinach
Agnieszki ze Scrappassion - za wielki talent w rękach
Olli z Modern spotyka vintage - za cudowne inspiracje i kurs szydełkowy na gwiazdkę :)
i dla Marzenki vel SussieM Designs - za mistrzostwo w projektach do digi scrapbookingu
 

4 komentarze:

  1. Ewo! Dziękuję bardzo za to wyróżnienie! Bardzo mi miło!
    Zaskoczyłaś mnie bardzo, tym bardziej, że nie miałam pojęcia o takich zabawach blogowych.
    Czy to znaczy, że ja miałabym zrobić to samo? wyróżnić także kogoś? obawiam się, że nie potrafiłabym... z trudem przychodzi mi zostawianie komentarzy u innych osób (tak, tak, dziwadło ze mnie) no i tak swobodnie napisać czegoś o sobie - oj! na pewno bym nie potrafiła, musiałabym pomyśleć :)

    Pozdrawiam ciepło!
    i dodaje blog do ulubionych, co by mi nie umknął więcej z pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zabawa :)
    taki mały przerywnik w pisaniu tego samego i chwila na poznanie ludzi z którymi na codzień wymienia się zdania tylko przez internet.
    a że dostałas TY, no zasłużyłas, chociazby ta fajną skromnością :) nie zmuszam Cię do pisania o sobie, sama tego czesto nie robię, ale jak się namyslisz, to z ciekawością poczytam :)
    również pozdrawiam
    zabiegana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślę :)
    a wiesz, sama czasem mam ochotę więcej wiedzieć o niektórych blogerkach :)
    zabiegana? :) no tak! punkt pierwszy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))))
    Bardzo bardzo dziękuję!!
    I oczywiście odpowiednio się do tego ustosunkuję :*

    OdpowiedzUsuń