środa, 23 lutego 2011

Zabawa z fotografią

Znalazłam kiedyś fajny tutorial
u mnie wszystko musi przeleżeć i nabyć mocy, kurcze doba za krótka na wszystkie pasje
wykorzystałam go dopiero dziś i jestem zadowolona z efektu jaki mi wyszedł
bardzo możliwe, ze wielu z Was zna już taką technikę korekty zdjęcia, ale znajdą sie i tacy, którzy ją dopiero wypróbują

dla Was własnie ten przykład
zdjęcie przed obróbką i zdjęcie po obróbce
przykładowa darmową teksturę możecie znaleźć np tu 
a tutorial na wykonanie znajdziecie TU
zdjęcie można powiększyć klikając na nie



zdjęcie po przeróbce wygląda dla mnie jak stara ikona, zmieniając ustawienia w tutorialu i zmieniając teksturę możemy osiągnąć różne efekty. To nie jest trudne, tylko jak każdy tutorial jest dosyć mocno rozpisane, ale tylko po to, żeby było łatwiej nawet dla laika. Polecam !

9 komentarzy:

  1. WOW! Super! Wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu zaskakujacy efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla laika ...to ja odpadłam ...a efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło-efekt zadziwiający-dzięki Ewka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia, no no!
    Efekt BOMBA!

    A co do pokazania calosci to nie mialam co ;) bo tego nie skonczylam :D
    Mam 2 inne, ale jakos nie mam czasu aby obfocić ;)
    Pokaze niedlugo :)

    A Ty co teraz porabiasz?

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pije kawę :D

    a jesli chodzi Ci o papierkowe rzeczy, to mam parę zakładek do zrobienia i będe robić notatnik, kartki dwie wielkanocno wiosenne zrobiłam ;)ale chyba jeszcze troche za wczesnie na nie :))

    dziekuje za miłe słowa dziewczyny, ja widze na monitorze w pracy, że zdjęcie z efektem jest za ciemne i nie wiem który monitor zły, czy domowy, czy ten drugi, musze konfrontacje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jak mnie dawno tu nie bylo !! .. a księzniczka coraz piekniejsza :))

    Jak motyl!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia!! A tak w ogóle .. .. jak tyś ją tak ustawiła!??? :) w szoku jestem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to zdjęcie akurat jest stare :lol:
    a ustawianie mojego dziecka to zazwyczaj kwestia przypadku, ja mam jakiś pomysł, jej sie nie podoba i strzela focha, ale jedno zdjęcie na ileś zawsze jest ciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń