piątek, 5 czerwca 2009

A Taste of Africa by Martencja Designs (FREE gift with purchase)

Dawno nie widziałam zestawu, z którego wszystkie prace sa tak piekne i kolorowe !

Zestaw bije rytmami Afryki, jest w cudnych kolorach afrykańskiej ziemi z dodatkami pieknej soczystej zieleni. I choć nie mam zdjęć prosto z Afryki, to jak widac na moich pracach, można i bez nich pracę stworzyć

Zestaw o którym mówie, to najnowsze dzieło Marty aka Martencji, jednej z najbardziej utalentowanych polskich designerek.
Brawo Martuś, należą Ci sie wielkie brawa !!

Zestaw Martencji wszedł do sklepów dziś i już można go kupić w promocyjnej cenie !

Zapraszam do After Five



Pierwsza praca - RAK z Bartoszem w roli głównej ;)

Bartosz
cudne photo by Arek

ta praca jest dla mnie szczególna...zdjęcie pochodzi z wspólnie spędzonego Dnia dziecka i zrobiła je Madzia aka Mumad, to zdjęcie czekało długo na swoje ozdobienie...az rok !
Madziu dziekuję za cudne fotki

Jedno z tych zdjęć wykorzystała również Laviconi i zrobiła dla nas takiego cudnego RAKa !!
Laviconi thank you very much, this page is amazing !!

1 komentarz:

  1. jejuuu jak czytam takie wpisy to aż nie mogę uwierzyć że to o mnie :D...nawet sobie nie wyobrażasz jakże jestem Wam wdzięczna za te słowa oraz Waszą pracę....W ogóle to czysta przyjemność współpracować z dziewczętami jak Ty - zdolnymi, solidnymi i kreatywnymi. Dziękuję Ci Ewuniu za wszystko. Buziole

    OdpowiedzUsuń