piątek, 26 czerwca 2009

Kimla, Em-ka, Mia, Tiramisu...:)

Dziś kilka zestawów chciałam zaprezentować, bo trochę się tego uzbierało.
Dostałam RAK do Kimli - jej cudowny nowy zestaw Baby Wish
Można się przy nim świetnie zrelaksowac i stworzyć piękną stronę powitalną dla dziecka, oczywiście nie tylko ;)
Dostępny w sklepie After Five Designs




Zostałam gościem u naszej wspaniaałej projektantki Małgosi zwanej Em-ka
Tu praca z jej najnowszego zestawu White Reflections
Zestaw ma piękne kolory, jest bardzo delikatny, można stworzyc cuda, ja ledwie musnęłam tych dodatków, które się tam znajdują.
Dostępny w sklepie Scrapbookgraphics


Kolejny zestaw ZOO Party tez dostałam RAKiem, tym razem od Natalie vel Tiramisu
Przydał się jak znalazł do zdjeć z niedawnej wizyty w ZOO ;)
Zestaw dostępny w Sunflower Scrap


I Ostatni zestaw to cudne kolejne mini dziewczyn z Mia
Tym razem wspomnieniowe Memories
Zestaw dostępny w sklepie Scrap N Tag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz