niedziela, 7 czerwca 2009

Painted Dreams and Imaginitive Things by Holly Designs

Mam ostatnio szczęście przedstawiać zestawy, których zbytnio nie trzeba reklamować, chyba wszyscy je znają i podziwiają.
Ostatni zestaw Holly Designs Painted Dreams and Imaginitive Things u której jestem gościem w tym miesiącu jest nadzwyczajny.
Zachwyciły mnie nie tylko kolory, ale dodatki, jakość, papiery, wszystko się składa jakby samo.

Jesli ktoś oprócz mnie zakochał się w tym zestawie, to zapraszam do sklepu Shabby Pickle, naprawde warto ten zestaw kupić.
Wszystkie zestawy Holly sa S4H FRIENDLY czyli wszystko co z nich zrobimy, możemy nawet sprzedać ;)



Moje dwie strony bardzo się róznią od siebie, pierwsza ze zdjęciem z ostatniej sesji


Druga z trochę rozmarzona Tysią...u niej taki stan rzadko się zdarza...tak na nia wpływa tylko telewizja :)
tu przed Tubisiami jak zwykle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz