czwartek, 4 czerwca 2009

Be careful what you wish for by Studio Glam fairy i wielka okazja w sklepie Glam Fairy !!

Świeżutki zestaw, soczyste kolory, WA w trójwymiarze !!
Be careful what you wish for by Studio Glam Fairy


Ja go tak zobaczyłam, papiery sa dla mnie tak piękne, ze nie trzeba wiele ozdób, aby scrap wyglądał cudnie !
Tysia w dwóch odsłonach ;)


You



UWAGA !!

Stefanie aka Studio Glam fairy ma wyprzedaz w swoim sklepie z okazji Dnia Matki :)
Mozna kupić cudne zestawy po ciekawej cenie, ja najbardziej polecam zestaw From Mother Nature with Love - jest genialny, piekny i cudownie się z nim pracuje, osobiście zrobiłam z niego trzy strony z których byłam baaardzo zadowolona :D ale oczywiście każdy zestaw od Sefanie jest piękny i wyjątkowy !
zapraszam do sklepu Scrapbookgraphics







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz