piątek, 12 czerwca 2009

Mag Designs "Annarose"

Dzis kolejny zestaw utalentowanej francuzki Mag Designs - Annarose
Zestaw bardzo delikatny i bardzo ciekawy
W zestawie dostępny template wyciętej strony - widoczne w moje pracy
Zestaw ma duże mozliwości, a ja, można powiedzieć, ledwie go musnęłam
ale taki miałam zamysł i nie zawsze musze nawalić dodatków ile popadnie ;)

Zestaw mozna nabyć w sklepie Digital Crea

A na blogu Mag mozna sciągnąc freebie z tego zestawu


a to moja delikatna praca

musze zrobić trochę RAK-ów, bo już pewnie każdy ma przesyt oglądania mojej córki na pracach ;)


1 komentarz:

  1. A ja powiem tak Piękna praca i wielkie brawo za to że tak pięknie twozysz z własnych zdjęć BO TO WIELKA SZTUKA!!!!
    tysiac razy wiekszy szcunek zrobic cos pięknego z swoim zdjecie bo jak widze te googlowe to taj jak by prace traciła na wartości. BRAWO I JESZCZE ZA TO ZE W CREDYCIE podajesz ze zdjecie Twoje
    ale sie rozpisałam:)

    OdpowiedzUsuń