niedziela, 21 czerwca 2009

Summer Solstice by Newlife Dreams

Lato, lato, lato wszędzie...
Coraz więcej mamy pięknych kolorowych i soczystych zestawów w sklepach
Dzis zachwyca nas najnowszy zestaw Newlife Dreams Summer Solstice
cos mi się odwrotnie obrazki dodały, tak niedzielnie jest, choc pada i słońca ani nie widać, ani nie czuć, to kolorami zaraz zarzuce takimi, że zaraz wszystkim będzie lepiej :D

Moja pierwsza strona z tego zestawu, szybka i z pomysłem, takie strony lubie najbardziej, choc zazwyczaj sa niedopracowane pod wieloma względami...

Madziu, Mumadku mój kochany, dziękuję za GSO :D
and Chantalsmama thank you very much !
i jeszcze TO
Inspiration4Scrap

Zestaw można nabyć w sklepie Shabby Pickle a jego podgląd prezentuje sie bardzo ciekawie

Druga praca to RAK dla Pati Bąbelkowej, zauroczona jestem jej cudnymi zdjęciami
jej siostrzenica jest taka słodka !
Zdjęcia Pati można zobaczyć na jej blogu Children's Photographie ;)

Jimena thank you for GSO ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz