poniedziałek, 11 stycznia 2010

Wyzwanie scrapliftu na śpiąco :)

Uwielbiam wyzwania, szczególnie wyzwanie scrapliftu. To wyzwanie ukazuje sie dwa razy w miesiącu na najlepszym polskim forum scrapbookingowym DSPL
W tym miesiącu liftujemy piekna pracę Magdy by Mru


Cięzko jest zawsze, bo w liftach trzeba choc na chwile wczuć się w kogoś innego, zacząc myslec inaczej niż do tej pory, spróbowac innych technik, innych kompozycji.
Czasem efekty sa świetne, ale czasem nie czuję czaczy
Mam ostatnio wiele samokrytyki w sobie i cięzko mi dojśc do końca pracy, wiele zaczynam, mało kończę.
Może to i potrzebne, ale cholewcia kiedyś było mi łatwiej :P
W tej pracy moja bratanica Karinka, za miesiąc kończy roczek, niemożliwe jak to szybko przeleciało.


credits
photo by me

2 komentarze:

  1. cudny scrap Ewa !swietne kolorki i ahh te cienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia, pociesze Cie, ze i mi teraz jakos latwo nie jest...
    Tak jak piszesz, kiedys bylo latwiej ;)
    Ale musze Ci napisac, ze w ogole tego nie widac, bo lifcik wyszedl Ci genialny!!!

    Co do nas trojow (sory, ale ze mnie gapa i nie widzialam wczesniej Twojego komentarza) - to jeszcze nie ;)
    A na spa to juz mysle powoli mozemy sie umawiac ;)

    Aaaa, zapomnialabym po co tu przyszlam,
    zapraszam -> TUTAJ! ;)

    Buziaczki,
    Magda

    OdpowiedzUsuń