poniedziałek, 18 stycznia 2010

Szczęście

Stara to sesja, nic nowego nie planuję, bo ciemność mnie przeraża, a weekend, kiedy mozna trochę "słońca" złapać, mocno zajęty mam
a teraz jeszcze ferie się zaczęły i układamy z Kuba puzzle - sztuk jeden tysiąc !

dzis te zdjęcia próbowałam troche ujarzmić
nie wszystkie oczywiście :))


 
 


Kto mnie zna ten wie, że moje szczęście do wygrania czegokolwiek jest nijakie..
niby w czepku urodzona i w życiu jakoś mi sie powodzi, choć na pieniądzach nie leżę i kredytówkę następną wyczyściłam to nie narzekam, ponoc jedna optymistyczna myśl, jest mocniejsza od wielu pesymistycznych - pewnie pokręciłam, kto czytał Secret ten pewnie to zna, mnie usilnie namawia instruktorka od Yogi, ale ja jeszcze nie jestem przekonana na takie ksiązki.

Co do tego mojego szczęścia :)
W sobote pech prześladował mnie szczególnie, wszystko mi spadało, na parkingu rozbiłam soki, żeby było smieszniej, to tuż pod swoimi kołami i musiałam je uprzątnąć, żeby sobie opon nie poprzebijac, cała byłam marchewkowa...ewka marchewka ;)
i siadłam po tych zakupach, przebierając między blogami i weszłam na blog jednej artystki Małgosi co cudnie meble bieli...i tu szok

wygrałam u niej Candy :D - dla niewtajemniczonych ( ja tez do niedawna nie wiedziałam co to jest ) to rodzaj rozdawania swoich rekodzieł w formie prezentu dla osób odwiedzających blog.

Małgosiu dziekuję, nawet nie wyobrażasz sobie mojej radości, jak dziecko które dostało wielkiego lizaka :)


5 komentarzy:

  1. she is so beautiful! what fantastic photos! TFS

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu gratulacje Kochana....wiem ile to radości wygrać coś nawet jeżeli jest to malutkie :D Pamiętam jak kiedyś rozwiązałam krzyżówkę i wysłałam do redakcji bez oczekiwań na wygraną. Po 2 tyg dostałam paczkę z kosmetykami.....a po chwili drugą gratis ;) bo ktoś się pomylił i wysłał do mnie podwójnie hihiihihih Super są Twoje zdjęcia i aż szkoda, że nie robisz ich więcej. Lubię czytać Twoje posty

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Ewka gratulacje wielkie :)
    Prześladowce to i ja mam w postaci Olafa mowie masakra co wejdziemy do sklepu to coś rozwali. Jak dobrze ze to nie Polska bo nie wypłaciła bym się za szkody. Wczoraj np zbił maszynę do kupowania mentosów na sztuki. On jest potworek mały :)

    Zdjęcia fajne Martyśka rośnie na modelkęhttp://i48.tinypic.com/2afztag.jpg fajnie pozuje taka jest naturalna

    A i wytrwałości w tych puzzlach

    Buzka P.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej!!!pokażesz zdjęcia jak wygrana już dojdzie :)?
    a córcia to modelka na całego, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaka mila niespodzianka :) gratuluje ! ja podobnie jak Marta kiedys przez krzyzowke wygralam obiad w Pizza Hut a wtedy nam sie nie przelewalo i jaka byla radocha ! hihi
    sesja cudna !

    OdpowiedzUsuń