czwartek, 14 stycznia 2010

Twilight

Uwielbiam czytać
chyba odkąd się tego nauczyłam :)
Pamiętam jak byłam chwalona, gdy jako sześciolatka płynnie czytałam choremu wujkowi program telewizyjny,
jak Pani z biblioteki szkolnej krzyczała, że książki się nie oddaje po kilku przerwach i kazywała mi ja streszczać z niedowierzaniem, że mogłam ją już przeczytać
a Pani z biblioteki publicznej wiecznie powtarzała, ze limit wypożyczenia to 5 książek na dzień
oczywiste, ze przyszedł dzień, kiedy zamieniłam książki na koleżanki i kolegów :)
i długą przerwe miałam w  czytaniu, bo dzieci, bo pranie, prasowanie, bo komputer
no jednak nie da się bez tego życ
nie da się istnieć tylko w tym realnym świecie i nosić torebkę bez wielkiej, cięzkiej ksiązki. którą się otwiera w każdej wolnej chwili

lektura na "dziś" Harry Potter i Insygnia Śmierci
lektura na "jutro" saga Twilight

a praca
to inspiracja z Twilight, nie moja, tylko Kasi vel Kimla ja jeszcze nie jestem natchniona po samym filmie :)
Praca jest RAK-iem dla mojego brata i jego żony




credits
Forever by Kimla Designs
photo by me

3 komentarze:

  1. Praca jak zawsze piękna :)
    a co do czytanie do ja polubiłam to dopiero teraz {jak cisza z mężem } to pochłaniam książki jedna dziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, magicznie jak zwykle... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i jakże romantyczna stronka, super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń