piątek, 22 stycznia 2010

Someone special

Ktoś wyjątkowy, ktoś tak bliski sercu, że myśląc o nim można wyczuć wzmagające ciepło na sercu.
Zawsze chciałam córkę, miała byc pierwsza :) sukienki kupiłam już w czwartym miesiącu ciąży :)
Czekały pięć lat na założenie
A teraz te sukienki ubiera na lalki, bo jej są już w dużo większym rozmiarze
Złośnica, bałaganiara, musi postawić na swoim, a my juz czasem z usmiechem mrużymy oko
Piosenkarka, wierszokletka i malarka - nowe ścienne malowidła powstały w świezo malowanym pokoju
moja córka
wymarzona i wyczekana
wyjątkowa...


credits
Purple Love by Karina Designs
alfa by Holly Designs
photo by me

5 komentarzy:

  1. Wspaniałą masz córeczkę :) A po kim taki charakterek? Ja mówię mojemu P. że M charakterek ma po nim ;) A Szymcio to cała mamusia ;)

    Stronkę masz śliczną z Tyśką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stronka....a tekst poruszył mnie ..i to bardzo :D Dla każdej matki dziecko to istota nie do ogarnięcia umysłem lecz tylko sercem. Jest wyjątkowe...choć momentami również trudne

    ściskam Was mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. this is fabulous! love the colors, composition and beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie czytać Twoje posty Ewa. pięknie to opisujesz. Martynka jest widze uzdolniona :)

    Buzka Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisałas Ewa.Córeczkę masz wspaniałą :)na pewno po mamusi :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń