czwartek, 21 stycznia 2010

Dzien Babci

Dziś Dzień Babci
to święto zawsze mi się kojarzy z zapachem świeżo upieczonych pączków z powidłami, którymi raczyła mnie moja Babcia
uwielbiam takie wspomnienia, które przywołują we mnie smak lub zapach, to jest wielka magia

Ja o dziwo, nie mam na ten dzien żadnej specjalnej pracy
ale z pustymi rekami nie pójdziemy
mamy coś dla babć naszych dzieci, jedna dostanie już dziś, druga dostanie niebawem, jak wróci, albo jak pocztą do niej dojdzie :)

kalendarz na cały rok z wnukami
juz wywołany, pachnący świeżym drukiem :))
mam nadzieję, ze kalendarz im sie spodoba

Babciom życzymy Sto Lat, nie tylko naszym



credits
Thank you by Em-ka Designs
photo by me

2 komentarze:

  1. Ewuś, fajny pomysł na prezent dla babci :) Nasze w ub. roku kalendarze dostały, w tym już na święta oczy dzieciaczkami nacieszyły :) Teraz czekają zrobione przez Maćka laurki i kwiatki, no i czekam na zamówione książki - mam nadzieję, że dojdą wkrótce, zanim z babciami się zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. HaHaHa, bo ja zawsze jak się pojawia jakiś fajny projekt to muszę zacząć;) A potem na niczym innym skupić się nie mogę, bo P365 :) Szkoda, że w ub. roku tak późno zaczęłam, mam nadzieję, że w tym skończę wszystko.
    A paczuszka z fotoksiążkami chyba dotarła, tzn. jest awizo, dowiem się wieczorkiem czy to to :)

    OdpowiedzUsuń