wtorek, 8 maja 2012

Pamiątki kolejne

Komunijnie dalej ciągnę, powoli jak żółwik ale Komunia dopiero 3 czerwca więc czasu mam dość
Zrobiłam więc kolejne kartki
W pierwszej wykorzystałam serwetkę wykonaną z dziurkacza naroznego, o którym przypomniałam sobie jak rozmawiałysmy na spotkaniu uscrapowanych - widzicie jakie te spotkania pozyteczne są :)
w sumie zrobiłam taką serwetkę drugi raz, może jeszcze kiedyś sobie o niej przypomnę, bo efekt mnie zadowala bardzo



a wdług kursu na kartkę z kielichem autorstwa Agnieszki wykonałam tą karteczkę


przy okazji zapraszam na Candy w sklep-ewa.pl
candy na blogu

2 komentarze:

  1. piękne! nie wsadziłaś paluchów wiadomo gdzie i firanka się znowu przydała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz się nauczyłam focić dopiero jak wychną :))
      firanki mi braknie za niedługo, to zacznę z moskitiery wycinac haha

      Usuń