poniedziałek, 28 maja 2012

młode scrappokolenie

Z serii rozwijamy młode talenty :)
Gosia obdarowała moją córkę odbitkami Magnolii, wczoraj od rana Martynka wzięła się za pracę i od razu pokolorowała prawie wszystkie :)
teraz zacznie się pewnie produkcja kartek, a ja chyba przyszykuje kłódki na pudełka z papierami :)
Gosiu dziękuje :* wielki całus od mojej córki :)

tu pełne skupienie

zbliżenie na nowoczesne kolory włosów - my stare jesteśmy i niemodne, bo pewnie na niebiesko, czy zielono włosów byśmy nie pokolorowały :)


pomocna ręka matki mokrym pędzelkiem jeździła i krawieckimi nożyczkami wzięła się za wycinanie...mam focha, zeszłam na drugi plan...:)


9 komentarzy:

  1. dobrze,niech się dziecko uczy,a papiery porcjuj i przydzielaj ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo powiedziec, jak Ona chce te moje ukochane ;)

      Usuń
  2. ooo, to ileż cudnych karteczek zaraz powstanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelku, sama jestem ciekawa, kiedy jej zapał ostygnie :)

      Usuń
  3. no widzisz...
    masz awangardową zdolniachę pod bokiem ;)

    i kredki macie fajowe...
    uwielbiamy akwarelówki!!!
    wszystkie trzy ;) i goście nasi też...

    ps.
    mail poszedł na ten adres co podałaś....
    daj znać czy doszedł...
    m

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, coś o tym wiem, sama dzisiaj musiałam "wyskoczyć" z papierków, żeby mieć chwilę spokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, ze jeszcze nie mogą zakupów przez neta robić :))

      Usuń
  5. no to teraz moja droga szykuj się na inwazję :-)Cudna ręka do kolorowania- widać że się Dziewczyna nie boi kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń