poniedziałek, 6 czerwca 2011

Ostatni raz...

Dzis mam smutną i wesołą nowinę
Smutna to ta, ze Marcia vel Martencja Designs postanowiła zakończyć swoją karierę jako designer.
Życzmy jej powodzenia i spełnienia się w roli fotografa - a jest z niej niesamowity fotograf !!
Na pożegnanie - i to jest ta miła nowina - Marcia przygotowała niesamowity zestaw w odcieniach fioletu  Zestaw Violet Break możecie pobrac za darmo z bloga Marci


Creativ Team w ramach ostatniej współpracy przygotowało prace z tego zestawu
Oto moja
Na stronie Marty możecie zobaczyc więcej prac i pobrac ten cudny zestaw
zapraszam na blog Martencja Designs


2 komentarze:

  1. drukujesz te scrapy? superanckie są,ale jednak jestem zwolenniczką real, może dlatego,że digi nigdy nie próbowałam!? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, na kilkaset które zrobiłam, wywołałam raptem 8 sztuk w formacie 30x30
    tez wole real ;) ale czasem jeszcze lubie się tym komputerowym pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń