sobota, 28 maja 2011

Fioletowa sztaluga

Lubie fiolety, ale nie mam żadnego papieru w tym kolorze.
Odwiedzając wczoraj blog GosiF i podziwiając jej własnoręcznie zrobione tło do scrapa, postanowiłam pomalować fioletowy papier do wyzwania z kartka sztalugową w fioletach.
Zapomniałam ile radości daje zabawa farbami :)
Pomalowałam tez kwiatki, wszystko psiknęłam Perfect Pearls w kolorze złota, dorobiłam wielką ramkę z koronką i wyszła bardzo fajna kartka sztalugowa.
Która może służyć za ramkę ;) musze tu jeszcze tylko dopracować system wkładania, bo szczerze mówiąc pomysł wpadł na sam koniec i boki były już sklejone, ale to kwestia zostawienia jednego boku niesklejonego.





7 komentarzy:

  1. jak pojadę kiedyś na rower, to podrzucę Ci fioletową kartkę :D
    ta wyszła Ci superancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, Asia no dziękuję :D
    będę happy jak przyjedziesz, ale czas zarezerwuj, bo szybko nie wyjdziesz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia no genialna ta kartko ramka i extra pomysl!
    Strasznie mi sie podoba :D
    A ta wstazeczka, starannosc jej ulozenia, super!

    Ten kremowy/bezowy papier to skad? ;)
    No chyba, ze wizytowkowy ;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia dziękuję :*
    Ten papier to zwykły bristol, dostępny w papierniczym sklepie w wielu kolorach i bardzo przystępnej cenie :)
    a grubość ma przyzwoitą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka cudna!!! Baaardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i jako ramka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń