sobota, 2 kwietnia 2011

szybka kariera i prawdziwe freebie :)

Kochane Wy moje, Wasz entuzjazm szczególnie Madzi bardzo poprawił mi humor :D
Niestety, a może i na szczęście ;) nie zaczynam projektować
zachciało mi się tylko kawałów :)

ale mam coś dla tych którzy czuja się zawiedzeni
dwa moje papiery i jajko wielkanocne, które można kolorować - jest zapisane w formacie psd i przez funkcje barwa/nasycenie możemy dowolnie zmieniać kolor zarówno jaja jak i wstążeczki którym jest przewiązane, miłej zabawy ;)
może komuś się przyda

a pobrać można o tu - tym razem to prawdziwy link
download

3 komentarze:

  1. haha,,, no szkoda Ewcia...szkoda.... z Twoim zacięciem Artystycznym powstały by z pewnością jakieś cudeńka...
    Free Cudne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia hahahha :)
    A ja zakret i nie mysle, o takich dniach jak aprilis :D
    Gdyby nie inne komentarze, nawet nie przyszlo by mi do glowy, ze nabijasz lud w butelke :D :D :D
    Ale musze wspomniec, ze szkoda - bo pewnie bylabys swietna!!!
    I ciesze, ze poprawilam Ci humor :)

    Buzka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa, gapa do kwadratu!
    dzieki piekna za cudne freebie :*

    OdpowiedzUsuń