czwartek, 14 kwietnia 2011

Obdarowana zestawem i Candy



W drodze wyjątku - bo przecież prawie skończyłam już digi scrapowanie - zrobiłam prace dla czeskiej koleżanki Sarahh
Zawsze uwielbiałam oglądac jej niezwykłe prace, a teraz zaczęła projektować zestawy do digital scrapbookingu.
Jej ostatni darmowy zestaw bardzo mi sie spodobał i użyłam go do pracy w wyzwaniu na forum DSPL
Tym razem połączyłam dwa wyzwania
wyzwanie scrapliftu na DSPL i wyzwanie Digi z napisem "ulotne chwile jak motyle" z forum Polki Scrapują
a zestaw Spring Melody stworzony przez Sarahh Grapics można nabyć w sklepie Scrapinsider
Moja praca - jest dla mojej chrześnicy Karinki, zdjecie nie jest aktualne, Karinka skończyła w lutym dwa lata i umie juz powiedzieć "ciocia ewa " ;)

a w Wycinance Candy na piękne papiery !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz