sobota, 26 marca 2011

Wyzwanie scrapliftu na forum DSPL


Dziś praca w digi
Na wyzwanie scrapliftu na forum DSPL

credit
Vinnie_Pearce_I_live_for_freebie_minikit
Cinamon Designs - Parisian Love
Vinnie_Pearce_Today_I - freebie
Nicole young design - Heaven sent 2
lorie davidson -feathersandmittens freebie
MKDesigns-Treibgut szew
szwy kwadrat - Digital inches - instiches - freebie
jakies pędzle nieznane z dysku

a liftujemy...
moja starą pracę Sea Memories
ciężko jest liftować samą siebie
mam nadzieję, że podołałam


2 komentarze:

  1. Podolalas, podolalas i to jak!!! :D
    Stara to moja jedna z ulubionych i nowa tez bedzie :D
    Obie GENIALNE!

    PS. Dzieki za mile slowa i dziurkacz kupilam, zarazilas mnie chcecia posiadania ;)
    Konto o ile sie nie zmienlo, mam :)

    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podołałaś, podołałaś, nie moglo być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń