poniedziałek, 21 marca 2011

Lusterko z kotłowni

To ikeowskie lusterko leżało dwa lata w kotłowni, kupiłam je kiedyś, bo bardzo chciałam takie ozdobić technika decoupage
ozdobiłam...teraz tylko uśmiech mi się ciśnie na gębę

 przy okazji sprzątania wiosennego odnalazłam je z odrapaną farbą, prześwitującym różem i jakimis kaliami z serwetek...co  za kolor !
tak na szybko odświeżone

pewnie za jakis czas wyląduje w kotłowni  i znów znajdę je przy sprzątaniu wiosennym z misją odnowienia, żeby łapy farba bezkarnie wysmarować

przednia zabawa :)

rama jest pomalowana białą farbą, lakierem crackle, nałożone serwetki, doklejony sznurek i kwiatki pomalowane farbą z domieszką niebieskiego barwnika spożywczego ;)

p.s.
za sprawą Gosi lusterko zgłosiłam na wyzwanie Altered Art na forum Polki Scrapują
dziekuję ;)


2 komentarze:

  1. no i jak znalazł do Polkowego wyzwania :-) Piękne, nie oddawaj do kotłowni :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm, wyzwanie mówisz, ide doczytać ;)

    OdpowiedzUsuń