środa, 27 maja 2009

Somewhere over the Rainbow by Martencja Designs

Dotychczas miałam tylko przyjemność oglądania cudnych prac tworzonych z zestawów Marty aka Martencja Designs.
W zcerwcu zostałam jej gościem i to jest dla mnie wspaniała wiadomość !!
Martuś dziękuję, to dla mnie wielki zaszczyt !

Przedstawiam pierwszy zestaw, z którym mogłam sie pobawić.
Jest piekny !!
Te kolory, soczyste i świeze !
Dodatki, które same sie proszą o użycie i cudne Word arty !
Polecam każdemu, kto stworzyć niebanalne piękno !
Zestaw i WA sa dostepne w sklepie After Five



Moje prace
RAK dla znanych już znajomych ;)

I troszkę zabawy z perspektywą
Wyszło jak wyszło, zdjęcie nie pasi, ale już nie zmienię ;)

1 komentarz:

  1. Podziwiam Twoje prace z cudnego zestawu Martencji...i nie moge doczekać się września, wtedy będę u niej gościem :) :)

    OdpowiedzUsuń