piątek, 1 maja 2009

Fruitopia by SussieM Designs

Jesli ktoś jeszcze nie widział najnowszego zestawu Marzenki vel SussieM to zapraszam do obejrzenia. Tematyką zestawu jest owocowa kraina tzw. Fruitopia
Z owoców wszystko można zrobić: drzewa, kwiaty, samochody, rowery, księżyc, gwiazdy, motylki, balony...
To jest niesamowite, jaką Marzenka ma wyobraźnię !!
Zestaw cudownie dopracowany, każdy element idealny, kolory świeże pastelowe, piękne papiery, dodatków mnóstwo !
Polecam kazdemu, bo z takiego zestawu mozna stworzyc piękną pracę bez wiekszego wysiłku ;)
Zestaw mozna kupić sklepie Scrapbookgraphics



Marzenka daje za free wiejskie owocowe domki, są słodkie :) dostepne równiez w sklepie

a to moje prace z tego zestawu
pierwsza z nich to RAK dla Arka - mojego ulubionego fotografa :) cudowne zdjęcia Majki !!


Druga już dla nas :)


Nie wiem czy się zdążyłam pochwalić, ale dzieki Madzi Mumadowej - dobrej duszy i kochanej gadule :)) zostałam zaproszona w gościnę do Marzenki - nawet nigdy o tym nie marzyłam, bo to bardzo wysokie progi !
Z nowości u mnie to jeszcze w temacie chwalenia -
Mag Designs - zostaję na stałe,
dziewczyny z Mia Designs zaprosiły mnie do swojego CT
w tym miesiącu goszczę w NewLife Dreams - nie mogłam sie doczekać :)
a w czerwcu ! - czeka mnie gościna u Holly Designs !!! zaskoczenie wielkie i banan na twarzy od ucha do ucha :D

3 komentarze:

  1. Dzięki, widzę że lubisz RAK'i maestro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestw jest powalający :) cudowny i słodki, a Twoje interpretacje wspaniałae :) pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia - REWELACJA !!!
    Ale nie ma co sie dziwic - przeca Ty wysmienita scraperka jestes i jam Twoja fanka :D :D :D

    Gratuluje CT i gosciowania - zasluzone !!!
    I ja bede u Holly i rowniez jestem w mega szoku ;)

    Buziaczki kochana :*

    OdpowiedzUsuń