piątek, 22 maja 2009

Mummy's Treasure by Kimla Designs

Umknął mi jeden zestaw i to fantastyczny zestaw na Dzień Matki.
Zestaw, którym Kimla zapoczątkowała swoją osobistą karierę :)
A ja tyle stron z niego zrobiłam i żadnej TU nie pokazałam...bad...bad

Przedstawiam zatem Mummy's Treasure by Kimla Design dostępny w sklepie After Five

Wspaniałe kolory i rewelacyjne dodatki uzupełnione cudnymi WA !!

I moje strone, nie mogłam się zdecydować, które wybrac, więc sa wszystkie


For Mummy

Tu RAK dla Soltysików ze zdjęciem ich nowo narodzonego syna Bartosza, jeszcze raz wielkie gratulkacje dla Was kochani :*

photo by Arek

Bartosz




a to dla mnie na Dzień Matki :)








3 komentarze:

  1. Pani Ewo Dlaczego ja nie moge obserwować tego BLOGA????

    i jeszcze jedno więcej zdjęc prosze bo cudne robisz!!!

    Buzka pATI

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa ale się uparłaś na te RAKI, przecież wiesz, że i tak cała przyjemność po naszej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne rzeczy Ci z tego zestawu powychodziły!!!! przyszłam Ci podziękować, wiesz za co ;) buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń