poniedziałek, 6 stycznia 2014

massowo

zawsze najpierw masa :D

Mikołaj w którego mocno wierzyłam w tym roku :P bardzo się nadwyrężył tachając prezenty dla mnie
jest i bigszocik :D i kilka wykrojników ( jezusie jak można wybrać wykrojnik w jeden dzień ? mi to zajęło prawie trzy :D a i tak już bym wybrała inne )
jest i zeszyt cudownych papierów vintage i nowy dziurkacz - to w TK Maxx przed świątecznie mojemu mężowi wpadło w łapki - widać wytresowany i wie co w sklepach oglądać :D

przerwa świąteczna się kończy, ja oczywiście trochę się pobawiłam nowymi zabawkami i poczarowałam kilka kartek, którym nie zdążyłam nawet machnąć fotek, zostały mi dwie, którymi się dzis pochwalę

na moim ostatnim wygranym candy u Aapas zostałam obdarowana albumem jabłuszkiem, do którego musiałam mięć czas, żeby w ogóle zacząć, od razu stwierdziłam, ze ma być dziewczęco dziecięcy i tu perfekcyjnie wpasował się zeszyt papierów z Piątek 13-go - świetne papiery tak na marginesie - albumik bez zdjęć, na zdjęcia poczekamy jeszcze kilka miesięcy ;)

ostatni wyczyn to oprawienie cudownie bordowego firmowego kalendarza, nie lubię tego koloru, ani tej pseudo skóry, w który jest oprawiona, teraz mi sie podoba, taki można z torebki wyciągnąć przy ludziach, aż milej się w nim zapisuje notatki, nie wiem jak Wy, ale ja to kalendarze traktuje z początku jak coś bez czego nie mogę się ruszyć, zapisuję w nich wszystko, a miesiąc później, już zapominam je wsadzić do torebki ... składam pierwsze postanowienie noworoczne - zapisywać notatki w kalendarzu !!

a teraz troche fotek
kartka w 10 minut



kartka z malunkiem Martynki i moimi dalej problemowymi ręcznymi kwiatkami



album dla małej L.







kalendarz "niebordowy" ;)




4 komentarze:

  1. Aaaaale setem pojechałaś- Super prace. No to po kolei: w pierwszej pracy bardzo podoba mi się kompozycja- lubię taką delikatna asymetrię i dużo detali ;-D Malunek Martynki- bardzo pięknie wykonany, a nad kwiatkami nie marudź -wszyły na prawdę ok ;-D Albumik uwodzi cudna kolorystyką i wykończeniem- bardzo, bardzo mi się podoba i to wykorzystanie dekoracyjnej taśmy ;-D A kalendarz niebordowy- to ukoronowanie całego setu- delikatny i bez zbytnich ozdób- taki jaki powinien być kalendarz ;-D A to się rozpisałam... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. A i bym zapomniała: Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace :)
    I zazdroszczę tego big shota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toś się napracowała dziewczyno, ale za to wyniki są do zazdroszczenia! Pierwsza kartka jest delikatna i urocza. Ta kompozycja i kolorystyka bardzo przypadała mi do gustu! Album jest piękny i elegancki a Kalendarz po prostu świetny! Muszę i ja popracować nad moim :)

    Ciepło pozdrawiam w Nowym 2014 Roku!

    OdpowiedzUsuń