środa, 29 września 2010

Pamiątka

Jesli Twój ślubny fotograf nie podołał ze zdjeciami, a wiem, ze takie sytuacje niestety się zdarzają...
Jesli Twój ślub był dawno temu i zdjecia masz tylko w formie papierowej...
zrób to co ja
zdjecie zdjęcia, do tego najpiękniejszy zestaw ślubny stworzony przez Małgosię i Marzenkę, trochę inwencji twórczej i Twoje zdjecie ślubne nie będzie już straszyć ( wiem, wiem, wygłądałam inaczej, ale to było 9 lat temu :))

Zestawy, których użyłam mozna zakupić w sklepie Scrapbookgraphics

Moment To Treasure By SussieM Designs

Blessed Moment by Em-ka Designs



credits DST

3 komentarze:

  1. No...nie poznałam Cię Ewka!!
    Piękna Panna Młoda!
    A pomysł miałaś genialny,więc z chęcią skorzystam z niego:)
    Pozdr.
    Ema

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś :):):) Cudownie wyglądałaś na Twoim ślubie :) I mi nie gadaj, że jak wychodziłaś za mąż to ładnych sukien nie było - były, i Twoja była piękna :):):) A moda się zmienia, cóż ;)

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    PS. Dziś uderzam w Twoje okolice, nie na długo, do 6 rano jutro, ale myśleć będę o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :**

    Madzia, no szkoda, ze do 6, jak sie będę obracac na drugi bok, to tez o Tobie pomyslę :)

    OdpowiedzUsuń