sobota, 5 czerwca 2010

dla faceta

W końcu  dotarło do  nas słońce
jest cudnie
słońce dostarcza mi energii
na dziś pyszne ciasto drożdżowe z rabarbarem i truskawkami i obowiązkową posypką
na wieczór grilowane mięso, kaszanka i kiełbaski
przy takiej pogodzie na scrapowanie nawet nie mam ochoty ;)
ta praca powstała wczoraj popołudniu
w jedną chwilę
zestaw niesamowity
mało jest takich zestawów, do których można użyć zdjęć chłopaka, takich typowo męskich, nie dziecięcych ;)
ten taki jest
polecam każdemu, kto lubi ten styl
stworzyła go Krista aka Sahlin Studio
Krista jest gościem sklepu SPD w tym miesiącu, świetnie zaczyna swoją gościnę !

i w końcu mój Kuba ma pracę ;)
credits
Grunge by Sahlin Studio
fotka moja

5 komentarzy:

  1. Narobilas mi ochoty ;)
    Na ciacho, grilla... i zestaw ;)
    Mam go :D
    Genialny!!! Dzieki ;)

    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysza to mój e-mail :) wyslij mi zwrotny żebym znała adres:)

    OdpowiedzUsuń
  3. edysed@hotmail.com :) dzieki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastic work honey!!!! as always!!!

    OdpowiedzUsuń