sobota, 31 stycznia 2009

Gośc w CT Lilly Design :D

Było wyzwanie, bardzo ciekawe wyzwanie i jakże zapraszające do uczestnictwa :))

W wyzwaniu tym trzeba było zrobic dwie prace z otrzymanego cudownego nowego zestawu Lilly Design Wedding 

Na potrzeby tego właśnie wyzwania odkurzyłam stare zdjęcia ze ślubu naszego.

Powspominałam trochę, bo ta sesja zdjęciowa była ubawem dla wszystkich :) Po drodze do fotografa złapała nas okropna ulewa i ciuchy slubne były mokre i pomięte.

Marynarka Młodego suszyła się na wiatraku ;)

Zdjęcia oczywiście były tylko w postaci papierzanej, więc musiałam sie nie lada pobawic, żeby je wsadzić w komputer i żeby przy tym jeszcze jakis wygląd miały.

No ale nieważne...wazne jest TO - że w tym wyzwaniu zostałam wyrózniona i będe gościem w CT Lilly Design w miesiącu lutym :D

Zaskoczenie totalne, bo prac było 62 !!

Cudowna sobota :D

Moje prace z tego zestawu.

Wykorzystano w pełni Wedding by Lilly Design, fotki moje

Zestaw dostepny jest tu - After Five Design

Wedding Day


My Love




 

2 komentarze:

  1. Ewka gratuluję kochanie! Co się nic nie chwalisz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, że będziesz i wieeeelkie Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń