środa, 21 stycznia 2009

CT Diamante...wooow

szczęsliwa az za bardzo

moze nie powinnam, bo najpierw chyba chciałabym wiedzieć, czy to co robię, to jednak sie będzie podobało Lori

Jestem w Creative Team Diamante...to moje pierwsze CT

...jeny oprócz stresa jakiego mam...to zaczynam sie gubić w tych wszystkich forach, sklepach, galeriach...musze dojśc do wprawy :)

narazie chciałam choc jedna pracę zrobić

oto ona She...Martyśka moja nieznośna...

She

wykorzystałam zestaw Simply You Kit by Diamante Designs - Lori Wiley
Paper Alpha by Lori Wiley
do nabycia tu - Diamante
zdjęcie moje

7 komentarzy:

  1. Piękny scrap!
    A ja znów pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a BEAUTIFUL page!!

    Lori aka Diamante :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia bardzo mi się podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu tworzysz...Ja się dopiero uczę Ewunia to co na stronie to jedyne moje dzieła ale staram się i w wolnej chwilce coś tam zawsze poklikam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewka, przepiękny ten scrap... No i z całego serca Ci gratuluję CT Diamante. :D Widzę, że świetnie się czujesz w ich zestawach...

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna ta praca! bardoz mnie sie podoba:D pozdrawiam dodam u siebie tego bloga:D a co!

    OdpowiedzUsuń