niedziela, 29 czerwca 2014

scrapbutik online - kartka z Enczą - i małe Candy

No udało mi się wbić na chwilę na tv scrapbutik, bardzo żałuje, ze tylko na jedna kartkę, bo jestem zachwycona tym jak pracuje Encza
chciałam spróbować i podoba mi się
choć nie utrzymałam wszystkich wytycznych, bo skrzydeł nie mam, znalazłam jednego motyla, którego kiedyś wygrałam w candy, spsikałam go mgiełka ayeedy a kartkę spod niego wycięłam i tworzy spodnie skrzydła, skrzydła z wierzchu również obsypałam brokatem, turkusowa kartka jest wytuszowana tuszem Latarnii Morskiej i przebijają na niej również motyle, kartką jestem zachwycona, całym warstwowaniem również, chociaż przyznaje, że nigdy ! nie użyłam tyle kosteczek do jednej kartki :D
pozytywne kolory i pozytywna myśl przewodnia dodały mi dziś energii

dlatego chciałabym tą kartkę komuś sprezentować :)

ogłaszam zatem Candy na pozytywna karteczkę !

można zapisać się tu, można zapisać się na fejsie, bo tam tez zostawię informację
nie ma żadnych wytycznych, może zapisac sie każdy, kto chciałaby taka karteczke mieć w domu

zatem zapraszam :)

Losowanie zrobię za dwa tygodnie








2 komentarze: