czwartek, 12 września 2013

na ślub z kwiatami

Inspirując się cudownymi kartkami jakie tworzy i jakich uczy tworzyć Cynka postanowiłam spróbować, czy tez mi wyjdzie coś tak pięknego, oczywiście gdzie mi tam do mistrzów, ale bardzo podoba mi się to co natworzyłam :) zdjęcie to kartki jeszcze nieskończone, same fronty


kartki są bardzo przestrzenne i do koperty nie wejdą, dlatego dodałam im pudełka
zdjęcie prosto ze stołu operacyjnego ;)


a tu pudełko do kartki urodzinowej


i jeszcze szybka kartka na pożegnanie





4 komentarze:

  1. cudne wszystkie,a najbardziej ostatnia! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja ją tez polubiłam, bo to taka z resztek papierów wymyslona ;)

      Usuń
  2. Ewa, a mnie podobają się wszystkie! To mój ulubiony styl :)
    Pozdrawiam, Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewu,wbijaj na bloga scrap.com.pl - masz tam niespodziankę ;))))

    OdpowiedzUsuń