poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dla Babć, wyzwanie i candy

Babcie w tym roku dostana kartki ramki
w żółtym optymistycznym kolorze ze zdjęciem swoich wnuków
napisy od Joligg



przy napisie znów nieudany złoty embossing 



ja nie jestem jeszcze babcią, ale tez zrobiłam sobie prezent :)
w końcu !! oprawiłam sobie jeden z leżących segregatorów, żeby zamieścić w nim luźno plątające się przepisy na chleby
taki segregator może spokojnie leżeć na półce z książkami kucharskimi - wcześniej, przed metamorfozą miał okładkę z  gołą parą i wielki tytułem - "Jak się kochać" i raczej nie pasował na półce ;)
jak widać, odrobina papieru potrafi wiele zmienić
co ma w sobie co lubie ? chyba wszystko :)
papiery w niebieskie paseczki  i kropeczki
czarna koronka to tasiemka, drewniane guziczki i przeszycia grubą nicią do dżinsu
czyli prostota i delikatność
będzie dobrze służył, chociaz zastnawiałam sie czy go nie zafoliować :))

segregator leci na wyzwanie, które znalazłam u Aśko
wyzwanie nr 3 " JA"  z blogu Asia Majstruje

a przy okazji zapisuję sie na Candy u Asi bo takie piękne filcowe kolczyki to bym bardzo chciała miec :)









4 komentarze:

  1. Hahah, no boski miałaś wcześniej ten segregator, idealny do kuchni :) Ale teraz rzeczywiście o wiele lepiej pasuje, pięknie go przerobiłaś! Świetnie wygląda od grzbietu po okładkę.
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania i pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    P.S. Kartka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci też za udział w moim candy!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. głosuję na segregator,więc może conieco zgarniesz u Asi :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie świetnie połączyłaś z kolorem papierów, niesamowity efekt. A segregator - dobry pomysł, te przepisy na pewno są warte wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń