środa, 11 lipca 2012

Słoneczna kartka imieninowa

Imieninowa słoneczna kartka 
jak to u mnie zwykle się zdarza, skądś te pozszywane płatki przytargałam, ale nie pamiętam gdzie takie widziałam :/

kartka jest żółta, jest ?
więc idzie na wyzwanie do Lemonade #43 - lubimy słońce
sznurek ma
i koraliki ma
więc na wyzwanie Scrapujących Polek też idzie :)




przy okazji wejdźcie zobaczyc jakie piękne nowe kolekcje przygotował zespół 7 Dots Studio
zakochac się można , a te dodatki do papierów, bardzo inspirujące :)


9 komentarzy:

  1. Piekne! A powiedz czy te szwy to prawdziwe na maszynie szyte?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta dziękuję :) szwy jak najbardziej prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna!:)
    na początku myślałam,że łodyżka i listki są zrobione liquid pearls

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest zółta, jest cudowna! Ten sznureczek, te płatki, mmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna karteczka - ten kwiat jest fantastyczny i bardzo mi się podoba zastosowanie sznureczka :))
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Kwiat niesamowity!Piękne przeszycia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulne miejsce, urocze prace... jeszcze tu zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna!!!
    kwiat cudny, super sznureczkowa łodyżka i te przeszycia mmrrrrrr.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne detale z tym szyciem i sznurkami :)

    OdpowiedzUsuń