poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zaproszenia

Bawiłam się ostatnio w robienie zaproszeń komunijnych
wyszło ich w sumie 21, pierwsze obfociłam, przy drugich padły baterie 
a w pospiechu zapomniałam zrobić zdjęć 2 pozostałym rodzajom
  
bywa i tak
 przede mną wielkie spotkanie Uscrapowanych już 4 maja !
z tego spotkania miejmy nadzieję zdjęć będzie więcej :)
moze to da mi kopa bo cos mi szwankuje z zabraniem sie do roboty...

na zaproszeniach widac moje pierwsze zabawy perlen penem - fajne to :))
a ten piękny papier to Prima Pixie Glen Window - chociaz bardzo zal było mi wykorzystać tylko jedna stronę !
Inspiracje do tych zaproszeń znalazłam gdzieś w necie, ale niestety nie moge znaleźć ich powtórnie :(




a tu zapraszam Was na Candy !
Gosienkah ma do wygrania piękny notes !!!






8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa forma! Super wygląda ta przejrzysta wstążeczka i przebijający spod niej wzór dziurkacza! Bardzo podobają mi się tez kolory... ;-d (A z aparatem i foceniem -tez tak mam, że jak już coś "pójdzie w świat" to przypominam sobie, ze zdjęć nie zrobiłam...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja cały czas się bije z myśla, że nie zrobiłam zdjęć szczególnie jednej wersji zaproszeń, bo bardzo mi sie podobały i tak sobie dumam, ze moze zrobię jeszcze jedno jako wzór :P
      i wtedy mu fotki strzelę !
      :))

      Usuń
  2. piękne są,podziwiam przeszycia,ja ten ścieg umiem szyć tylko na krzywo:D
    znam ten ból,kiedy trzeba zakleić piękną stronę papieru,musimy opatentować jakieś przestrzenne kartki;)

    piąteeeeeeeek, nananana :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia uwierz mi - ten ścieg jest krzywy i słabo naciągnięty !! bo coś mi się z bębenkiem stało, długo nie wiedziałam co, ale już rozkręciłam maszynę i naprawiłam, także teraz ścieg prosto wychodzi :)
      no ja tez tak mam, nanana :))

      Usuń
  3. Przepiękne są! Cudnie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ten pastelowy papier jest taki delikatny, jak mgiełka, strasznie mi sie podoba :)

      Usuń
  4. cudne, delikatne, romantyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*** już robię odpowiednia informacje ;)

      Usuń