poniedziałek, 8 marca 2010

Wydawałoby się, ze jak jestem w domu z chorym dzieckiem, to powinnam miec więcej czasu na siedzenie przed komputerem...
jakoś u mnie to tak nie działa
nie potrafię się zorganizowac
chora Tysia musi miec mamę koło siebie na każdym kroku
a ulubione zajęcie dla nas - leżenie w łóżku i oglądanie bajek o barbie księzniczkach...
już mnie kości bolą ;)

ale nie jest też tak, ze nic nie robię

mam i zaległe
tu RAK dla Eledhwen 
credits
In the Grove by Em-ka Designs
zdjęcie Eledhwen

tu RAK dla Arka z jego śliczną córcią Mają, troszke ja umorusałam
 credits
Crafty Me by Kimla Designs 
zdjęcie Arek Sołtysik

i moja małą artystkę

credits
Crafty Me by Kimla Designs  
zdjecie moje

i jeszcze mini, nie przepadam za nimi, bo nie umie ich robic

credits
Escape by July Designs
zdjęcie moje

Będa tez nowości...ale nie dzisiaj ;)


2 komentarze:

  1. Pięknie, Ewcia... :)
    Trzymaj się jakoś... A chorej Tysi duuużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Outstanding jak zawsze!! :) Zdrówka laseczki!! :) Ja też Barbie lubie:) ale niestety nie będę miała z kim jej oglądać:/ buuuu

    OdpowiedzUsuń