poniedziałek, 14 września 2009

Whimsy Fall by Kasia Designs

I ostatni zestaw

Whimsy Fall by Kasia Designs

To kolejny jesienny zestaw od Kasi, tym razem w nieco innej kolorystyce
Istne cudo, Kasia ma ogromny talent w rękach !!
Niestety nieco na szybko musiałam go potraktować, bo już jutro wyjeżdżamy nad morze - nasze wytęsknione i wyczekane, życzcie nam pogody na spacery i grzybów dużo ;)


Moja praca jest liftem pracy Marzenki
Było kiedyś wyzwanie na forum Digiscrap.pl na które nie zdążyłam zrobic pracy, więc teraz na luźno już po fakcie sobie ją zliftowałam ;)

prace Marzenki vel SussieM Designs można zobaczyć tutaj
moja wersja jest taka, nie ma się co porównywać, do takiego geniusza jak Sussie ;)

a moja jutro na DST ;)

3 komentarze:

  1. wow, pieknie! i zestaw, i praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się zakrztusiłam normalnie :D
    Ewa weź nie mów że nie masz się co porównywać bo ze stołka spadnę ze śmiechu :D
    a lift boski :D
    całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha ja i tak obstanę przy swoim ;P
    a kura zwie sie Matylda i jest kurą Zuzi... no przynajmniej dopóki nie skończy jako rosół ;)

    OdpowiedzUsuń