wtorek, 25 sierpnia 2009

Baby love by Mag Designs i Guest Call

Wróciłam
Nogi całe, obcasy całe :)
Zaległości trochę
ale damy rade
Zaległośc pierwsza to zestaw cudnej francuskiej projektantki znanej jako Mag Designs
Zestaw typowo dziecięcy z dodatkami w kolorach fuksji i fioletu - no i przede wszystkim piękny w każdym maleńkim dodatku :)
Można nabyć w sklepie Shabby Pickle


Na blogu Mag można za free ściągnąć QP z tego zestawu


Moje prace to RAK-i
Pierwszy dla Marzenki znanej jako SussieM

RAK for SussieM

druga dla brata

Dreams

I na koniec taka miła wiadomość dla fanek scrapujących
Mag ogłosiła właśnie nabór do swojego CT
Jeśli któraś z Was jest zainteresowana to zapraszam do złożenia swojej aplikacji, osobiście znam jedną zazdrośnicę, którą mam ochotę tam powitać :D
ogłoszenie można znaleźć na blogu Mag o tu - Mag Designs Blog

1 komentarz:

  1. Dzieki kochana za mila notke o mnie ;p
    A pewnie, ze zlozylam papiery :D
    Jak moglam to przegapic ;)

    A Twoje prace sa oszalamiajace - jak zwykle!
    2 jednak bardziej ;)

    A tak w ogole to gdzies Ty byla?
    Nic sie nie chwalilas ;p
    Ja nie dosc, zem zazdrosna, to jeszcze ciekawska ;)

    Buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń