czwartek, 19 marca 2009

Niespodzianka :)

Miło mi bardzo :) zostałam zaskoczona przez trzy fantastyczne dziewczyzny Agatę, Basię i Madzię

Dostałam od nich cudne wyróznienie "Let's Be Friends"
Dziękuję Wam bardzo :*



W świecie scrapowym jakiś zastój ostatnio, DST nie działa, pracy za wiele nie ma, a jak jest to efekty można pokazać dopiero w kwietniu...wiosny dalej nie ma, kozaki mi sie poszły... i zamiast kasy na wiosenne buty wydać, musiałam kupić jeszcze kozaki.
Juz mam dość, na dodatek pisze tego posta i za kazdym razem jak wpisuję "z" z kropką to połowe posta mi znika...
I jeszcze dwa tygodnie stresu, bo umowa o prace sie kończy i nie wiadomo co dalej :/
optymizm sięgnał minusa

przynajmniej przy psp się odstresowac można ;)

moje prace z zestawu Coralie "Fly my baby to the Moon " i same Raki- pierwszy dla brata, jego zony i ich cudnej Karinki, drugi dla Ani_725, trzeci z zestawu Nathan od Glam Fairy Designs dla szwagierki - sama w szoku jestem, ze nic z Tyśką nie zrobiłam :)










4 komentarze:

  1. Ewa masz mistrza! Absolutnie genialny scrap z Natana!! Ja go nie ruszam bo nie wiem co z niego zrobić :/ i te księżycowe normalnie powalają!!!!! To drzewo, piórka... padłam!!!!!!! Noi i wiesz, że Cię kocham maj friend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really wonderful Layouts! I love it.

    Have a wonderful day,
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróznienia, no ale nie po to tu przyszłam tylko by podziwiać twoje piękne scrapy ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heloł, co się obijasz :D
    Ewa nie wiem co jest grane... W ogóle nie umiem edytować posta, nie mam tych okienek z czcionką i dalej.... JJ coś namieszała chyba hehehe ale teraz jest na urlopie, więc tydzień poczekam aż zajrzy.... Buziolki kochanie

    OdpowiedzUsuń