czwartek, 17 grudnia 2009

Przed świętami to hurtem wszystko

Uff, skończyłam sprzątać kuchnię, ktos mi zrobił wielki bałagan w szafkach ;)

To juz ostatki moich prac przed świętami, sprzątanie, pieczenie, zakupy teraz sa ważniejsze

Dzis wszedł do sklepu collab Marzenki i Gosi, niezwykły jak One same, kazda włożyła w ten zestaw część siebie - wyszedł wspaniały !
So This Is Christmas Collaboration With EM-Ka Designs By SussieM Designs




Merry Christmas


Ta praca powstała z zestawu do pieczenia :))
Karina stworzyła taki zestaw w którym można uaktywnić swoje dzieciaki w kuchni, fantastycznie sie pracuje na jej elementach, są takie dopieszczone, kolory zawsze perfekcyjnie dobrane
Joy of baking by Karina Designs

Oh My ! My kitchen !!

Kolejna pracę zrobiłam z mini zestawu Marty, w zestawie można znaleźć świetne szwy i word arty, Marta to kolejna perfekcjonistka, elementy wyglądają jak żywe !
My Old Story by Martencja Designs


She is my love

Dostałam fantastyczny prezent od Peggy, kupon na 10 $ na zestawy Megan Fisher !
W zasadzie designerke wybierałam sama :) Bardzo mi sie podobaja zestawy Megan i chciałam je wypróbowac, potwierdzam, mam genialny gust :D
Te zestawy sa boskie !
Snowy winter by Megan Fisher

Happy Santa

To druga praca z collabu NLD, Kasi i MK Designs
tajemnicza Zorro w roli głównej

Happy New Year

i druga praca z przepięknego zestawu Kimli
Uwilbiam to zdjęcie Martynki, tak czule karmi tu swoją lalkę, zawsze jak patrzę na nią, to zastanawiam sie jaką będzie matką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz