środa, 17 czerwca 2009

My Baby Girl by SussieM Designs

Zabawa z zestawami Marzenki to wielka przyjemność !
Ukazał się kilka dni temu najnowszy jej zestaw My baby girl by SussieM Designs

Cudo !!! Dosłownie i w poprzek jak to mój syn mawia :)

Piękne pastelowe kolory, delikatne koronkowe rameczki, kwiatuszki i coś co przykuwa uwagę na każdej pracy, szydełkowe robótki - sukieneczka i pantofelki...kwintesencja piękna i delikatności małej istotki.

Nie sposób opisac tego zestawu słowami, trzeb go wziąć w ręce i zrobić przynajmniej jedną pracę i po prostu się w nim zakochac :)
Zestaw dostępny w sklepie Scrapbookgraphics
Marzenko, dziękuję za możliwość jaka mi dałaś -byłaś, jestes i będziesz mistrzynią w tym co robisz !

Moje dwie prace z tego zestawu
Pierwsza praca to pamiątka do albumu
Druga pracato RAK dla mojej chrześnicy i jej rodziców :)
Za ta pracę zostałam trzykrotnie wyrózniona w GSO...dziekuję !

1 komentarz: