sobota, 21 lutego 2009

Uraczone ;)

Zwykle wklejałam tu prace które zrobiłam sama

Dzis odmiana

prace które zrobiono dla nas przez cudne kobiety 

dziekujemy raz jeszcze, jesteście wspaniałe !!

Mam nadzieję, że udało mi sie pozbierać je wszystkie, bo jest naprawde mnóstwo !!!

A zrobiły je dla nas 

Madzia aka Mumad


Magda_lena





Basia aka Trzyludki ;) 




JJ

Rena aka Promyczek

Justyna

Aga aka Novaczka (maniaczka :D )



Meggy1985


Marypop


Kimla

Justka777



Eri

Patrycja aka Pieguska

Ania725

Calypso

i jeszcze raz Basia :)

Agraf

Ziutka

AgataMG



Dorotka aka Doti40


i Anetka


kolejnośc zupełnie przypadkowa, prawie się zgubiłam :)

miłe wiadomości dnia dzisiejszego - sa dwie ;)

July zaprosiła mnie do wojego CT

wygrałam wyzwanie mapkowe na DSPL

hurrrrrraaaaa....odpoczynek sie należy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz