niedziela, 29 maja 2011

Zakładki

Dla dwóch Jakubów, dziesięciolatków, maniaków czytania, jeden już jest, a drugi dopiero zostanie fanem Opowieści z Narnii 
To nie bracia, nawet nie przyjaciele, ot synowie koleżanek z pracy ( pozdrowienia Gosiu :) )
ale charakter i zachowania mają odpowiednie jak na chłopaka o imieniu Jakub ( kto ma ten wie - w tym imieniu jest jakaś siła !  ) 
jako, ze to chłopaki, to ma być prosto i oczywiście bez kwiatków





sobota, 28 maja 2011

Fioletowa sztaluga

Lubie fiolety, ale nie mam żadnego papieru w tym kolorze.
Odwiedzając wczoraj blog GosiF i podziwiając jej własnoręcznie zrobione tło do scrapa, postanowiłam pomalować fioletowy papier do wyzwania z kartka sztalugową w fioletach.
Zapomniałam ile radości daje zabawa farbami :)
Pomalowałam tez kwiatki, wszystko psiknęłam Perfect Pearls w kolorze złota, dorobiłam wielką ramkę z koronką i wyszła bardzo fajna kartka sztalugowa.
Która może służyć za ramkę ;) musze tu jeszcze tylko dopracować system wkładania, bo szczerze mówiąc pomysł wpadł na sam koniec i boki były już sklejone, ale to kwestia zostawienia jednego boku niesklejonego.





poniedziałek, 23 maja 2011

piątek, 20 maja 2011

Wyzwanie z Art Piaskownicy

W Art Piaskownicy jest wiele wyzwań, wszystkie ciekawe, nigdy nie miałam czasu, ani przyjemności wziąć w żadnym udziału, choroba czasem nie jest taka zła, można w domu siedzieć i cuda robić :)

Ja jeszcze nie potrafię robić takich kartek, ale trzeba kiedyś spróbować, żeby się nauczyć, dlatego wzięłam udział w lifcie Kobens.
Liftowana jest kartka Melyssy


Nie będę tu oryginalna, czas dla mam kartki zrobić
Moja wyszła taka


Lampion

A tu cos z czym sie spóźniłam, taka gapa już ze mnie
ale mam lampion, który juz zamierzałam zrobić dawno temu
Proste to i efektowne
Brak papieru jest celowy,  naklejana koronka kupiona w Netto sie przydała, gdy czasem go deszcz zmoczy, to z ozdobami się nic nie stanie.
Taki oto mój new lampion ze słoika ;)



czwartek, 19 maja 2011

Zapłakana, zszokowana i cholernie szczęśliwa !!

Przed chwilą pisałam o tym, że można używac dziurkacza nawet gdy jest zepsuty
chciałam tu wkleić instrukcję, ale mąż mnie ganił, że listonosz zostawia przesyłki na oknie
nie wiem czemu nie dzwonił, pewnie z przyzwyczajenia, że o tej godzinie wszyscy pracujemy

a ja zresztą na nic nie czekam

zeszłam na dół dopiero po godzinie i stanęłam jak wryta, bo na stole leżała paczuszka z USA...

z napisem

scrapbook punch

 Martho Stewart jestes niesamowita !!!!!

dziękuję za nowy dziurkacz i za wiarę, że nigdy nie jest tak jak powiedzą Ci w polskim sklepie !

Altered art czyli pudełko Bambino w nowym ubraniu


Alterowanie jak się dowiedziałam, to nowe życie dla starego przedmiotu
artystyczne życie ;)
Ja dałam dzis nowe życie opakowaniu z kremu bambino, nie było łatwo, bo stare, pogięte opakowanie i na dodatek jest okrągłe haha, co sprawiało mi chyba największą trudność
miało byc prosto - stąd szary bristol
i elegancko - stąd srebrna wstążeczka i organza na wierzchu
a różowy kwiatuszek zażyczyła sobie córka - niezmienna fanka różowego koloru
przy okazji nadałam nowe życie mojemu zepsutemu dziurkaczowi  MS
otwarłam usunęłam zepsuta część i dziurkuje naciskając ręcznie - bez dźwigni - działa, ale ręka odpada, musze jeszcze obciąć wierzch, przykleić...ale to może kiedyś pokażę


i wyszło tak
mało profesjonalnie, ale pudełko po Bambino bym wyrzuciła, a takiego już nie, więc różnica jest zasadnicza, alterujcie dziewczyny, nie wyrzucajcie !
A wszystko to przez wyzwanie na PS






środa, 18 maja 2011

Kartka z przesłaniem i plisowaniem i Candy


Kartka powstała na wyzwanie portalu PS kartki z plisowaniem
Kartka jest raczej mało romantyczna z wyglądu, ale ma  przesłanie !
Zrobiona jako zaproszenie na wspólne wakacje - ja już "mojego" uprosiłam, Chorwacja czeka :)))


Użyłam zestawu American Crafts - Travel




==========&==========


a dzis znalazłam świetne Candy na blogu sklepu  Scrap.com.pl

do wygrania 3 zestawu nowych kwiatków Latarni Morskiej


środa, 11 maja 2011

Kartka urodzinowa dla portalu PS i digi praca na rozchmurzenie

Zachciało mi sie po nocy kartkę urodzinową dla portalu Polki Scrapuja robić, to mam
po dziurkaczu
to własnie na tej koronce na szczycie tortu go poświęciłam

mówi sie trudno
jak mi się coś psuje to zawsze słysze tekst piosenki Czesia
"...ty jesteś starym gratem, ja Cie naprawię zatem..."

i z ta optymistyczna myślą, przerzuciłam się na digi, tu mi sie nic nie złamie
na chwilę oczywiście, juz się od nozyczek uwolnic nie mogę
i zrobiłam prace fioletową ze zwierzakiem, a raczej dwoma zwierzakami, dwoma obcymi którzy ląduja na mojej podłodze od czasu do czasu

credit: Orbiting Kids by Kasia Designs
font - Problem Secretary


a karteczka urodzinowa wyszła taka




wtorek, 10 maja 2011

Mam żałobę


mój dziurkacz MS się złamał :(((

straszna lipa...

Candy

Dzis znalazłam świetny, dobrze zaopatrzony sklep - Scrapuj.Pl
jak ja mogłam go przeoczyc ?
Na dodatek znalazłam przypadkiem blog tego sklepu, a tam trwa fajne Candy !

poniedziałek, 9 maja 2011

Zaproszenia i Pamiątka Chrztu Świętego

Najpierw były  zaproszenia, później Pamiątka Chrztu Świętego. Wszystko dla świeżej Babci :)

mój wieczny pospiech, to brak zdjęć zaproszeń dokończonych, bo ostatni szlif nadawały tagi z napisem, które doklejałam później, już wieczorem.

Pamiątka Chrztu  to szatka i kapciuszki z kokardką, zapakowana w pudełko przewiązane wstążką.

Papiery Amber i Tajemniczy Ogród z ILS






piątek, 6 maja 2011

Kartka komunijna

Kartka komunijna
na ostatnią chwile robiona, bo Komunia już w niedzielę, a przesyłka z wycinaną Hostią dotarła do mnie dopiero dziś popołudniu
Ta Hostia spodobała mi się  tak bardzo, że chciałam użyć tej i żadnej innej
dlatego z wielka nadzieją czekałam na listonosza do samego końca
udało się
jednak jestem w czepku urodzona :)
Użyłam papieru wizytówkowego i Herbacianego Ogrodu z ILS
Hostia ze sklepu Pasja-Studio